Onderhoud en reparatie
Storing of reparatie van uw apparaat
Type en serienummer
Support bij u op locatie
Als de storing op afstand niet verholpen kan worden, dan kunnen wij een service engineer inplannen om bij u op locatie om de storing te verhelpen.
Uw apparaat opsturen
Het is mogelijk dat wij u vragen om uw apparaat voor inspectie en/of reparatie naar onze TD op te sturen. U krijgt van ons dan een service ordernummer door.
Uw zending wordt door ons geaccepteerd als deze compleet (inclusief alle accessoires/toebehoren) en afdoende beschermd verpakt is.
SALM EN KIPP is niet verantwoordelijk voor transportschade veroorzaakt door slechte verpakking en/of eventuele gebruikersschade.
Het apparaat kunt u sturen naar:
SALM EN KIPP
[uw service ordernummer]
T.a.v. afdeling TD
Merwedeweg 5
3621 LP BREUKELEN
Onze collega's van de TD helpen u graag!
Telefoon: + 31 (0) 346 - 26 90 98
Bel rechtstreeks met onze TD
td@salm-en-kipp.nl
Stuur onze TD een e-mail
Scan QR code
Scan de QR code op uw apparaat (indien aanwezig), vul de gegevens in en verstuur
Info (preventief) onderhoud
Vragen over onderhoud? Bel of mail ons gerust!
Tel. +31 (0) 346 - 26 90 98
Onderhoudscontract
Op door ons geleverde apparatuur kunnen wij u een onderhoudscontract aanbieden.
Voordelen onderhoudscontract
Langere levensduur
Langere levensduur van uw apparatuur
Jaarlijkse rapportage
Rapportage over de staat van uw apparatuur
Voorrang bij storing
Bij storing krijgt uw apparaat voorrang in onze planning
Responstijd 4 werkdagen
Ondersteuning en/of reparatie binnen 4 werkdagen
(indien onderdelen op voorraad).
Zekerheid over het goed functioneren
Telefonische ondersteuning binnen 24 uur
Tijdens werkdagen binnen 24 uur telefonische ondersteuning