Onderhoud en reparatie

Storing of reparatie van uw apparaat

Type en serienummer

Om u snel  adequaat te kunnen helpen, willen we graag het type en serienummer weten van het apparaat in storing.

Support bij u op locatie

Als de storing op afstand niet verholpen kan worden, dan kunnen wij een service engineer inplannen om bij u op locatie om de storing te verhelpen.

Uw apparaat opsturen

Het is mogelijk dat wij u vragen om uw apparaat voor inspectie en/of reparatie naar onze TD op te sturen. U krijgt van ons dan een service ordernummer door. 

Uw zending wordt door ons geaccepteerd als deze compleet (inclusief alle accessoires/toebehoren) en afdoende beschermd verpakt is.


SALM EN KIPP is niet verantwoordelijk voor transportschade veroorzaakt door slechte verpakking en/of eventuele gebruikersschade.

Het apparaat kunt u sturen naar:

SALM EN KIPP
[uw service ordernummer]
T.a.v. afdeling TD
Merwedeweg 5
3621 LP  BREUKELEN

Onze collega's van de TD helpen u graag!

Telefoon: + 31 (0) 346 - 26 90 98

Bel rechtstreeks met onze TD

td@salm-en-kipp.nl

Stuur onze TD een e-mail

Scan QR code

Scan de QR code op uw apparaat (indien aanwezig), vul de gegevens in en verstuur

Info (preventief) onderhoud

Vragen over onderhoud? Bel of mail ons gerust!

Tel. +31 (0) 346 - 26 90 98

Onderhoudscontract
Ter voorkoming van storingen en onvoorziene kosten is preventief onderhoud een must voor uw kostbare apparatuur. 

Op door ons geleverde apparatuur kunnen wij u een onderhoudscontract aanbieden.  

Voordelen onderhoudscontract

Langere levensduur

Langere levensduur van uw apparatuur

Jaarlijkse rapportage

Rapportage over de staat van uw apparatuur

Voorrang bij storing

Bij storing krijgt uw apparaat voorrang in onze planning

Responstijd 4 werkdagen

Ondersteuning en/of reparatie binnen 4 werkdagen
(indien onderdelen op voorraad).

Zekerheid over het goed functioneren

Telefonische ondersteuning binnen 24 uur

Tijdens werkdagen binnen 24 uur telefonische ondersteuning